Job 19 van 45


Report this listing

Solliciteren



Payroll Officer


Functie

Diegem | Payroll Officer | Hybride werkregeling | Bedrijfswagen | 1103047

Over de organisatie
Onze klant, gevestigd in Diegem, is een multinational. Dit bedrijf hecht grote waarde aan ethische normen en gelijke kansen. Ze streven ernaar om een werkomgeving te creëren zonder barrières, waarin inclusiviteit en respect centraal staan. Als nieuwe medewerker kom je terecht in het payrollteam, bestaande uit vijf personen, waarbij je direct rapporteert aan de payrollmanager. Het bedrijf telt ongeveer 2000 medewerkers in België.

Jouw nieuwe functie
In jouw rol als Payroll Officer versterk je het hr-team van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van alle gegevens die nodig zijn voor de maandelijkse salarisadministratie, waaronder tijdsregistratiegegevens. Hiervoor onderhoud je contact met alle betrokken partijen. Je voert de payroll cyclus correct en tijdig uit, stelt loonrapporten en -statistieken op, en handelt administratieve taken af met betrekking tot payroll, zoals sociale zekerheidsverplichtingen, arbeidsongevallen en verzekeringen. Daarnaast analyseer je loonverschillen en beheer je de salarisapplicatie. Ook ben je verantwoordelijk voor de payroll verwerking van de enkele expats en houd je personeelsdossiers bij. Je coördineert processen en procedures om nauwkeurigheid en volledigheid te waarborgen.

Jouw profiel

Jouw profiel
Je hebt een Master of een Bachelordiploma, bij voorkeur mensgericht Je hebt al ervaring met payroll en hebt een volledige payroll cyclus doorlopen. Daarnaast heb je gewerkt met payroll systemen met diverse en complexe structuur. Je bent in staat om HR-processen te analyseren en te verbeteren. Je beheerst het Nederlands vloeiend en hebt een basisniveau in het Frans en Engels. Je bent analytisch ingesteld, hebt oog voor detail en werkt discreet en nauwkeurig. Als teamspeler ben je gedreven, enthousiast en proactief. Je bent flexibel en kunt zelfstandig werken.

  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden
Je stapt binnen in een internationale bedrijfscultuur, waarin persoonlijke groei en levenslang leren worden gestimuleerd. Bovendien bieden we je een competitief en aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen, waaruit je zelf kunt kiezen via het cafetariaplan.

Daarnaast krijg je de kans om opleidingen te volgen die aansluiten bij je ambities en persoonlijke behoeften. Flexibiliteit staat centraal: je kunt een hybride werkregeling treffen, zodat je kunt werken vanaf de plek die jou het beste uitkomt.
Binnen ons team van gepassioneerde payroll collega's ondersteunen we elkaar en streven we naar een werkplek waar diversiteit wordt aangemoedigd en wederzijds respect voor elkaars overtuigingen en achtergronden centraal staat.


Solliciteer direct op deze vacature
Lijkt deze functie als voltijdse payroll officer in de regio Diegem wel iets voor jou of ken je iemand die hiervoor geschikt is? Aarzel zeker niet om je CV te uploaden of contacteer Myriam Warson op het nummer 0498 17 67 36. Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht